outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Indlæg uden svar

Flere emner »

Hvem er online

Vi har 235 gæster og 3 medlemmer online

Log på / af

× Velkommen til Outsite.org forum!

Her kan du præsentere dig selv, læse vores regler, se tips og tricks til bedre indlæg osv.

vinterhandsker

• Erikborup12
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 måneder 3 uger siden #1 af Erikborup12
vinterhandsker was created by Erikborup12
Jeg sørger hjælp til gode varme handsker. Hvad anbefaler i. Jeg døjer med, at hvis dem jeg prøver passer på de fire fingre. Så er tommelfingeren for lille. Da den går i mod. Hvad kan i anbefale af handsker med lang tommelfingre?

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
3 måneder 1 uge siden #2 af ltlt
Replied by ltlt on topic vinterhandsker
Prøv eventuelt at se på tre-finger i stedet - det bliver lettere med pasformen og så er de også varmere end finger-handsker i samme tykkelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Erikborup12

• Kristianpedersen
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mere
3 måneder 1 uge siden #3 af Kristianpedersen
Replied by Kristianpedersen on topic vinterhandsker
Det er også en mulighed at du køber et par tynde merino-handsker, de har nemlig enormt meget strække-evne, så dem vil du kunne strække ret langt, du kan også få dem med et vindisolerende lag, som gør at det skal være ret koldt for at de ikke er tilstrækkelige.

Mvh.

Kristian
Følgende bruger(e) sagde tak: Erikborup12

Mere
3 måneder 6 dage siden #4 af Allan
Replied by Allan on topic vinterhandsker
Det er rigtigt svært at anbefale handsker, da hænder er ret forskellige, så det eneste som rigtigt virker er at prøve dem på... hvis du kommer til København, så prøv at tage en tur ned af Frederiksborggade, hvor der ligger Friluftsland, Spejdersport, Fjeld & Fritid, samt en Eventyrsport rundt om hjørnet, og B-Wild i en sidegade til Kultorvet.

Du nævner dog ikke hvad du skal bruge handskerne til... cykel, vinterfjeld, alpinski, vandreturm hverdag...?

Af de par handsker jeg har, så er Outdoor Research nok dem med mest plads til tommelfingeren, så det kan du jo overveje.
Bare pas på med at købe nogle som sidder for stramt, da du så vil få svært ved at holde varmen i dem. Handsker holder jo bare på den varme blodet fører ud i dine hænder, og jeg synes selv jeg kan mærke det når handsker mindsker blodtilstrømningen bare en smule.

God handskejagt!

Tid til at oprette siden: 0.090 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk outdoor rodovre 283px friliv.dk rabat spejdergear banner
Vandregrej stor OutdoorProLogo tentsile  

Samarbejdspartnere

Fjällräven Nordisk nalgene logo lille teva logo lille
Primus Yeti Tentipi Jetboil logo
ExpedAnnonce sea to summit logo lille AclimaAnnonce robens
immeln kanotcenter logo lille odex summit to eat logo ab camping og outdoor udstr
STMNy The Good Karma GrowersCup logo  All Out

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2018 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.