outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Outdoor forum

• Ingen indlæg at vise.

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

• Ingen indlæg at vise.

Bemærkning

Forummet er i læs-kun modus
× Velkommen til Outsite.org forum!

Her kan du præsentere dig selv, læse vores regler, se tips og tricks til bedre indlæg osv.

Ny hjemmeside

• Gronlund
  • Gronlund's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
  • Historiske vandreture og vandreture med fokus på naturen
Mere
5 år 2 måneder siden #13 af Gronlund
Besvaret af Gronlund på emne Ny hjemmeside

Fjeldabe skrev: Et ønske!!

Kunne man lave det således, at "maskinen" spør om man virkelig vil forlate siden, når man er aktiv i et kommentar felt?

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har skrevet nået - en gang i mellem MEGET - og så liiiiige skal tjekke et eller annet på en anden nettside - glemmer at åpne et nytt vindue og vips, alt som er skrevet er væk...

- Akkurat som jeg nettopp gjorde... Jeg bliver godt over middels irritert på Outsite - for det er jo ikke MIN skyld :S - og resultatet bliver at jeg bare dropper at kommenterer... :sick:

På en del andre fora, bliver man spurt, om man virkelig er så dum, at man vil forlate siden, uten at publiserer det man har brukt 20 minutter på at komponerer... Smart hvis det også var mulig her...

Skriver altid større tekster i word, og kopierer det over i OutSite derefter, - netop for ikke at miste det skrevne, hvis der lige er et sted på nettet der skal med i teksten.

En skam at du giver OutSite skylden for, at du glemmer at åbne en ny side i din browser :dry:

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om Norge: www.fjellforum.no/
Hilsen......Jens
  • Gronlund
  • Gronlund's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
  • Historiske vandreture og vandreture med fokus på naturen
Mere
5 år 2 måneder siden - 5 år 2 måneder siden #14 af Gronlund
Besvaret af Gronlund på emne Ny hjemmeside
OG............ så er jeg imponeret over det arbejde der bliver gjort, for at udvikle et helt nyt OutSite, hvordan fa... får I tid til dette kæmpe arbejde.

STOR ros til alle jer der er involveret i det nye site, og til alle jer der bruger tid på at holde sitet i luften i det daglige, så vi andre bare kan bruge løs af de mange muligheder.

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om Norge: www.fjellforum.no/
Hilsen......Jens
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Gronlund.
  • Milho
  • Milho's profilbillede Emne forfatter
  • Redaktør
  • Redaktør
  • Næste tur: Island
Mere
5 år 2 måneder siden - 5 år 2 måneder siden #15 af Milho
Besvaret af Milho på emne Ny hjemmeside
Tusind tak Gronlund.
Vi har besluttet at lægge mere tid i Outsite, især efter forårets store tilgang af medlemmer.
Vores plan var et online magasin, men vi vil heller levere indhold hele tiden i stedet for hver 3 måned.
Vi vil derfor lave turbeskrivelser der går i dybden, så man selv kan gå turene, flere videoer, mere hjælp til begyndere, grejnyheder osv. osv.

Vi vil også være mindre sure :dry: :lol: derfor har vi besluttet at åben mere op for hobbyvirksomheder og deres niche produkter, så brugerne gerne må lægge links osv. op. Vi har også lavet et "del din side" modul, hvor man kan skrive lidt om hvad hjemmesiden, Facebook grupper, youtube-kanalen osv. går ud på, og så sætter vi fokus på.
Efter en snak, blev vi enige om at vi er her for at udbrede kendskab til Friluftslivet, ikke begrænse. Det skal også tolkes som en erkendelse af, at vi har været lidt for stramme nogen gange.

Vh Christian
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Ljunggren. Begrundelse: ligge, lægger :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Gronlund, Pihlen
  • Simon
  • Simon's profilbillede
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 1 måned siden #16 af Simon
Besvaret af Simon på emne Ny hjemmeside
Spændende med nyt layout. Heldigvis lidt mere stilrent, hvilket behager mit øje iforhold til den sidste udgave. :-)

Er designet færdigt eller kommer der flere ændringer i nærmeste fremtid?

• Milho
  • Milho's profilbillede Emne forfatter
  • Redaktør
  • Redaktør
  • Næste tur: Island
Mere
5 år 1 måned siden #17 af Milho
Besvaret af Milho på emne Ny hjemmeside
Der vil komme ændringer. I første omgang skal vi jo se hvad der fungere og hvad der ikke gør.
I morgen ændre forummet farve, så det bliver lettere at oprette indlæg.

En større programmering går snart i gang, med et spændende nyt tiltag, men det er nok først færdigt i det nye år ;)

Vi prøver at holde designet simpelt, let og overskueligt!

Vh Christian
Tid til at oprette siden: 0.083 sekunder

Vinterkursus

hængekøjekursus

Vinterkursus

- Optimér dit grej til vinterbrug
- Hold varmen om natten
- Hold varmen om dagen
- Sikkerhed
- Overnatningsformer
- Optimering af sovegrej
- Start et bål om vinteren
- Vintervandring
- Vintercamp
- Vintergrej
- og meget mere...

Klik her og læs meget mere...

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bornholmtour logo friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.