SIKKE mange tankevækkende indlæg...
Men husk, at denne Lavbudget tråd, har et primært formål, nemlig at understrege, at der FINDES "UL-agtigt" grej, som er både let og billigt.
IKKE at diktere, hvad nogen skal købe...
Eller at lave den endelige oppakning til nogen.
I oplægget, hjælper vi en fattig studerende, med hans allerførste oppakning.
Selvfølgelig, tager han ikke nord for polarcirklen, på sin første tur.
Jeg tror vi ROLIGT kan gå ud fra, at Studenten, vil være lidt forsigtig, og starter med en "ufarlig" tur, uden ekstremt vejr. (Vejrudsigt?) Og er han i tvivl, spørger han, nogle af de kloge. Det føles jo naturligt, for en studerende, at søge viden hos folk, som er meget klogere, end dem selv, på de enkelte emner.
Malte, med din baggrund, ville det være ULTRA interessant, med en tråd, hvor du og Quest, skrev om en sammensmeltning, af DIT udstyr, og DINE metoder, og hans UL-metoder.
Og Ljunggren, det er sundt at være skeptisk, men jeg er sikker på at Quest godt kunne finde bare EN ting i din oppakning, som han kunne udskifte, til en UL-ting, uden at du ærgrede dig over det, på turen...
Men der nok ingen af tingene fra DENNE LAV-BUDGET-tråd, han ville give dig med til Nordnorge...
Quest, du er NØDT til at starte TRE Ul-drømmetråde mere

,
med UL-Polar, UL-Skåne, og UL-Danmark
BÅDE i
"FOR billigt", for at advare folk,
"Budget", en vejledning til de fleste,
"Virkelig godt", til de HELT seriøse,
"FOR dyrt", mest til at grine af, og se, ekstreme bud på UL, fremtid idag, men nutid, i morgen...
HM ???
Nå, undskyld jeg forstyrrede midt i maden, men denne rundbordssnak, er nu ret interessant...