outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Outdoor forum

• Ingen indlæg at vise.

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

• Ingen indlæg at vise.

Bemærkning

Forummet er i læs-kun modus

Sovepose Hva skal man vælge

• Milho
  • Milho's profilbillede
  • Redaktør
  • Redaktør
  • Næste tur: Island
Mere
3 år 10 måneder siden #13 af Milho
Besvaret af Milho på emne Sovepose Hva skal man vælge
De ekstra cm. er vigtige i forhold til varmen. Det er spild at opvarme så meget luft du ikke bruger :) Man kan selvfølgelig skubbe resten op, men det er stadig ikke helt godt...

Vh Christian
  • frhavn
  • frhavn's profilbillede Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden #14 af frhavn
Besvaret af frhavn på emne Sovepose Hva skal man vælge
Nej jeg tror osse det er en rest for jeg har søgt med lys og lygte, og det var faktisk det eneste sted jeg har set de har haft den.
  • frhavn
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden #15 af frhavn
yeti bliver lige dyr nok. har vist spænderet så rigeligt på det sidste. så 3000kr er lidt af en udskrivning
  • frhavn
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden #16 af frhavn
idag tænke jeg ville hører om den nordisk ocsar +5
som de havde på bud spejdergear.dk/shop/nordisk-oscar-fibersovepose-5822p.html
mit første spørgsmål var om de havde nogen tilbage i large da xl ville være for stor til en på 172 det havde de desværre ikke.
men jeg kunne bare proppe tøj i bunden af sove posen. det var jeg ikke interesseret i så spurgte jeg om han kunne forslå noget andet. det kunne han ikke, så han var ikke interesseret i at sælge noget. også er jeg heller ikke intereseret i at handle der vis de ikke er interesseret i at hjælpe en.
  • MOB
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden #17 af MOB
Besvaret af MOB på emne Sovepose Hva skal man vælge
Der er vist flere her på forrummet, der har gode oplevelser hos Spejdergear, men jeg kan godt nikke genkendende til din oplevelse frhavn.
Jeg har også været i butikken og skrevet med dem i en enkelt anledning, hvor jeg har undret mig over attituden. Sådan en oplevelse af, at man nærmest var til besvær, når de meget ordknapt besvarede ens spørgsmål med mere.
  • frhavn
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden #18 af frhavn
Ja det virker osse lidt mystisk men det kan være han har haft en dårlig dag. Men skidt nu med det. Jeg har fundet den sove pose jeg vil have, skrev lidt med backpacklight
Og vi fandt frem til cumulus panyam 450
www.backpackinglight.dk/product_info.php?cPath=89&products_id=250
Så ser frem til at få den hjem.
  • JCV
  • JCV's profilbillede
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 10 måneder siden - 3 år 10 måneder siden #19 af JCV
Besvaret af JCV på emne Sovepose Hva skal man vælge
Det er langt bedre og billigere at bestille direkte fra Cumulus (sleepingbags-cumulus): Du kan skrive til dem og bede dem om at afkorte soveposen så den passer bedre til højden og man kan også bede om vandafvisende dun, hvis man ønsker den slags. Desuden har de på deres hjemmeside også de fremragende quilts og Comforters. Sidstnævnte har jeg været rigtig glad for i min hængekøje.
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved JCV.
Tid til at oprette siden: 0.097 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bornholmtour logo friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter rabat i bushcraftbutikken leave no trace proud partner 2020

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.