outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Vores sovegrej og Thermarest Venture

• JCV
  • JCV's profilbillede Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 5 måneder siden #13 af JCV
Besvaret af JCV på emne Vores sovegrej og Thermarest Venture
Gode pointer, jeg bryder mig heller ikke om tanken med at være viklet ind i yderligere lag - jeg ved dog at nogle foretrækker det. Vi har før sovet i uldtøj, og det er nok den bedre løsning.

Jeg begynder at kigge mere på Cumulus Comforter. Så hopper endnu en mand måske på quilt-vognen. Min bedre halvdel er pludselig begyndt at lufte interesse for vinterture. Så må vi finde et til hende også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• JCV
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 5 måneder siden #14 af JCV
Hvor ville livet bare være meget lettere hvis alle havde den samme holdning :)

Vi kigger videre på det. Hun kan godt lide ideen om silkelineren. Så må vi se hvad der passer bedst. Norge er jo heller ikke så slem om sommeren.

• Michael700
  • Energisk
  • Energisk
Mere
3 år 5 måneder siden #15 af Michael700
Besvaret af Michael700 på emne Vores sovegrej og Thermarest Venture
Jeg vil sige til Ljunggren, og for så vidt også Clausen, at jeg er lidt ærgerligt over, hvis man læser mit svar som en generel vurdering af silkelinere. Mit indlæg skal læses som min personlige erfaring med silkelinere, og ikke en påstand om hvordan andre oplever at sove i silkelinere - hvad jeg ret beset også skriver, synes jeg.

Følgende bruger(e) sagde tak: JCV

• JCV
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
3 år 5 måneder siden #16 af JCV
Den er jeg helt med på, Michael :) Som udgangspunkt tager jeg folks erfaringer og holdninger med i mine overvejelser, men altid med tanke for, at folk er forskellige og at der er et utal af faktorer det spiller ind når det gælder noget så personligt som søvn. Jeg har fået rigtig gode input der peger i vidt forskellige retninger, både online og fra nogle erfarne venner. Internettet er jo så fremragende til at give et utal af forskellige perspektiver på sådanne emner.

Min egen holdning til sovegrej ændrer sig jo også markant alt efter om jeg har fået en müslibar og nogle nødder til aftensmad eller en fed gryderet :) Her i huset har vi også min holdning, der går i retning af en quilt, fordi jeg i forvejen ikke bryder mig om tætsluttende soveposer, mens min bedre halvdel synes det lyder lækkert med en silke-liner.

Jeg siger derfor blot tak for ethvert input, og jeg vil bruge dem til en kritisk overvejelse af vores planer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, Michael700

Tid til at oprette siden: 0.068 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.