Hej outsitere.
Jeg har i mere end et år drømt om at købe mig en blackbird 1.1 dbl. Jeg har fulgt med på ukhammocks.co.uk, men jeg har desværre endnu ikke været så heldig, at ramme siden på en dag, hvor hængekøjen var på lager.
Jeg går nu og overvejer at købe køjen direkte fra USA. Men vi går jo imod koldere tider, og der er jo ikke noget sjov i at købe en køje nu, hvis man ikke kan komme ud og bruge den.
Så jeg kunne godt tænke mig at kombinere køjen med tarp og quilt. Kan i give mig nogle råd om, hvilken tarp og quilt, det ville være godt at anskaffe sig? Mamajamba tarpen med tilhørende døre fra warbonnet ser jo super fed ud, og deres quilts også, men jeg tænker om det måske ville være en fordel at kombinere køjen med nogle ting købt i DK/EU, for på den måde at spare lidt penge? Det bliver jo hurtigt dyrt, hvis alt skal købes fra USA/warbonnet.
Det skal siges, at jeg er totalt nybegynder i det her game, og ved kun, hvad jeg har læst mig til på internettet i de sene nattetimer, så alle råd er meget velkommende!
Lidt bonusspørgsmål til insipration:
-Er det måske smartere bare at forlænge opsparinggsperioden, og købe det hele fra warbonnet?
-Kan man kombinere blackbirden med enhver quilt, eller skal man tage højde for nogle mål her?
-Jeg har en haglöfs zensor 2S sovepose, med komforttemperatur på -3 grader. Kan jeg, sammen med en underquilt og tarp holde varmen i nogle af de koldere måneder, eller er det simpelthen ikke varmt nok - skal jeg have ny sovepose/overquilt for det? Jeg ved at temperatur også er en smagssag, men bare et fingerpeg vil være dejligt.
På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen
hjalte