outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Priser på telte - hvor gør I andre gode handler?

• klsoren
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
6 år 6 måneder siden #25 af klsoren
Hej !

Vil lige kvittere for de mange gode indlæg og sige tak! Det var super, at så mange gik ind i det og kom med gode råd. Tak for det!

Som opfølgning kan jeg fortælle at jeg købte et Hilleberg Nallo 2 hos friluftsland.dk på tilbud til 3699,- kr. En fuldstændig no brainer til den pris :) . Glæder mig helt utroligt til at slå det op første gang!

PS: De har for øvrigt ikke rabat til ansatte i militæret på GPS'er, Hillberg telte og en ting mere som jeg ikke husker...

/kristian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Søgaard
  • Søgaard's profilbillede
  • Redaktør
  • Redaktør
Mere
6 år 6 måneder siden #26 af Søgaard
Nogle venner har også købt dette telt - gennem Eventyrsport i Roskilde og til en fornuftig pris (lavere end den finske side)

Vh Thomas Vaaben Søgaard, redaktør

• Georas
  • Georas's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
6 år 6 måneder siden #27 af Georas
Jeg går egentlig og sparer op til et Hilleberg Akto, fint et mands telt siger mange anmeldelser. Det koster cirka 3800 kr.
Så så jeg lige at Terra Nova har et telt der hedder Laser Competition 1, også et mandstelt, og både lettere og billigere end Akto, det fås nu hos Spejdergear for 1999 kr, cirka halv pris af Akto. Der er dog ikke mange anmeldelser på nettet af dette telt.
Nogen der kender til Terra Nova Laser Competition 1?

De bedste hilsner
Rasmus

• stokrenden
  • stokrenden's profilbillede
  • Platin Eneboer
  • Platin Eneboer
Mere
6 år 6 måneder siden #28 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Priser på telte - hvor gør I andre gode handler?

Georas skrev: Jeg går egentlig og sparer op til et Hilleberg Akto, fint et mands telt siger mange anmeldelser. Det koster cirka 3800 kr.
Så så jeg lige at Terra Nova har et telt der hedder Laser Competition 1, også et mandstelt, og både lettere og billigere end Akto, det fås nu hos Spejdergear for 1999 kr, cirka halv pris af Akto. Der er dog ikke mange anmeldelser på nettet af dette telt.

Det var da mærkeligt at du ikke kan finde særlig mange anmeldelser af Terra Nova Laser Competition. Laser serien er nok, den mest solgte serie af letvægtstelte i England. (Dette er dog bare et gæt).

I stedet for at gøre mig klog på de to telte, vil jeg i stedet henvise til den her tråd, der skulle der vist være rigelig information:

www.outdoorsmagic.com/forum/gear/hilleberg-atko-vs-terra-nova-laser-competition-tents/16012.html

b
Følgende bruger(e) sagde tak: Georas

• klsoren
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
6 år 6 måneder siden #29 af klsoren

Georas skrev: Så så jeg lige at Terra Nova har et telt der hedder Laser Competition 1, også et mandstelt, og både lettere og billigere end Akto, det fås nu hos Spejdergear for 1999 kr, cirka halv pris af Akto. Der er dog ikke mange anmeldelser på nettet af dette telt.

Jeg har købt adgang til backpackinglight.com, som ofte har rigtigt gode test af meget udstyr. Da det er et amerikansk site, er Fjellräven og Helsport helt næsten ukendt for dem og de har tendens til at gå efter vægt i stedet for holdbarhed. Jeg har fundet en test af Terra Nova, som koster ca. 5$:

www.backpackinglight.com/cgi-bin/backpackinglight/terra_nova_laser_competition_review.html

Prøv at se, om du kan bruge det til noget...

• Terje
  • Terje's profilbillede
  • Debat Guru
  • Debat Guru
Mere
6 år 6 måneder siden #30 af Terje

Georas skrev: Der er dog ikke mange anmeldelser på nettet af dette telt.

www.backpackgeartest.org/reviews/Shelters/Tents/Terra%20Nova%20Laser%20Competition/Test%20Report%20by%20Mike%20Wilkie/

www.backpackgeartest.org/reviews/Shelters/Tents/Terra%20Nova%20Laser%20Competition/Test%20Report%20by%20Coy%20Ray%20Starnes/

KimUffe her fra sitet ejer et Laser Competition. Jeg synes kvaliteten virker ok.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

• kelberg
  • kelberg's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
  • nemini placemus
Mere
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #31 af kelberg

I sær den sidste gennem går en del

mvh Kim
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved kelberg.

Tid til at oprette siden: 0.122 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.