outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Rygsæk stel

• Peter3480
  • Peter3480's profilbillede Emne forfatter
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 5 måneder siden #1 af Peter3480
Rygsæk stel blev oprettet af Peter3480
da jeg var dreng havde jeg en ret stor rygsæk med et aluminiums stel, er der nogen der ved hvor man ka få fat i sådan et stel eller rygsæk, har interesse, i stellet da jeg ka bruge det til at ha waterbacks, telt, og ville ku ha en usamlet pontonbåd på ryggen
Vh peter

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

• Outdoor Rødovre
  • Outdoor Rødovre's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
5 år 5 måneder siden #2 af Outdoor Rødovre
Besvaret af Outdoor Rødovre på emne Rygsæk stel
Følgende bruger(e) sagde tak: Peter3480

• aammat
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mere
5 år 5 måneder siden #3 af aammat
Besvaret af aammat på emne Rygsæk stel
Den som Ib linker til har jeg prøvet og det var bestemt ikke nogen succes, de kroge som holder stropperne fast til rammen er alt for bløde så de retter sig ud når du har mere end 40 kg på ryggen..
Skal nævnes at jeg sendte den retur til det firma jeg havde købt den hos og fik min penge retur uden problemer, de penge blev så brugt på en Tatonka Lastekraxe og den virker bare.. Har selv haft min i 3 år hvor den er blevet brugt til lidt af hvert så den kan jeg klar anbefale..
Følgende bruger(e) sagde tak: Peter3480

• Peter3480
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 5 måneder siden #4 af Peter3480
Besvaret af Peter3480 på emne Rygsæk stel
jep præcis sådan en, der ka jeg ha alt mit telt, sovepose, waterbacks med tøj og udstyr med mere, skal til sverige til forår hvor jeg vil sejle af ronnebyån i pontoonbåd, der ville jeg ku ha det meste grej bag på båden, og ved overbæringer tage det hele på ryggen, så vil det være nemmere for mig løfte selve båd der vejer ca 23kg, plus et par fiskestænger og hjul, og lidt grej i de tasker der sidder på båden, samtidig vil den være genial når jeg bare skal på fisketur for så ka jeg ha hele båden på ryggen, har nemlig ikke bil for tiden :)
umidelbart ville jeg af de 2 vælge den for tatonka, lyder ikke så godt med de kroge, os da jeg i visse situationer sagtens ku komme over 40kg :),
regner dog med a max 30kg oppakning med udover pontonbåd her til sverige tur, der bliver ca midt i maj mdr :)

• aammat
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mere
5 år 5 måneder siden #5 af aammat
Besvaret af aammat på emne Rygsæk stel
@Peter3480, den Tatonka af min har været lastet med 100 kg (moskus krop/jagt) så den vil holde til hvad du end måtte finde på at udsætte den for.. Den findes i en sort og en grøn udgave, eneste ulempe er at man kommer til at svede på ryggen hvis man går længere tid med den - +1t..
Jeg har en vandtættaske med rulleluk som jeg stille på højkant og spænder den fast med et par spænderemme, nemt og hurtigt istedet for at bruge reb..
Kan se den er på tilbud til 1099 kr. :woohoo:

• Peter3480
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 5 måneder siden #6 af Peter3480
regner ikke med sku gå med så længe af gangen, efter mine undersøgelser er de længste overgange ved ronnebyån f.eks 900 meter, ska dog os bruges til andre formål,ka ha båden på ryggen i tog bus, eller på scooter, på min tur primært tøj, rent vand, telt, sovepose, liggeunderlag der ska være på ramme, resten burde jeg ku løfte med båden, ud over det har jeg et hjul med til båden så jeg ka køre det hele, ved dog visse stedder vanskelige overgange, hvor hjulet ikke ka bruges :)
har dog os set en vandtæt taske der nok vil ku indeholde de ting os, båden regner jeg med at ha senest april, så ka jeg pakkke det udstyr jeg ska bruge hjemme, og så ved jeg hvor meget det hele fylder osv :)

• DonWest
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
5 år 5 måneder siden #7 af DonWest
Besvaret af DonWest på emne Rygsæk stel
Ved ikke om det kan bruges ??

store.kuiu.com/product-p/60009.htm

• Peter3480
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 3 måneder siden #8 af Peter3480
ikke så egnet, skal ku ha en sammenpakket pontoonbåd på ryggen osv :)

• Peter3480
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
5 år 3 måneder siden #9 af Peter3480

Tid til at oprette siden: 0.088 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat      

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.