outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Bemærkning

The forum is in read only mode.

Hviken hængekøje ??

• Gummiged
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
1 måned 1 uge siden #1 af Gummiged
Hviken hængekøje ?? blev oprettet af Gummiged
Hej,
Hvilken hængekøje kan i anbefale til mig?
Jeg er 2 meter høj og vej 125 kg.
Skal bruge til kanoture i Sverige og Norge.
På forhånd tak
  • Fimbul
  • Fimbul's profilbillede
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
1 måned 5 dage siden #2 af Fimbul
Besvaret af Fimbul på emne Hviken hængekøje ??
Der er mange muligheder for en god og komfortabel køje, selv for en stor fyr som dig.
Jeg kan fx anbefale Warbonnet XLC, samt XL modellerne fra Hennessy (fx Explorer Deluxe ZIP, eller Deep Jungle XL). Jeg bruger selv begge slags og elsker dem.
De to mærker, har hver deres fordele og ulemper. Det er meget individuelt, hvad man vægter.

Derudover har norske Amok jo netop lanceret en XL udgave af deres Draumr køje. Den er meget rummelig og komfortabel. Den kræver dog en del mere tilvænning, end de to andre mærker. Det er desuden noget mere omstændigt, at komme ombord i køjen.

Du er velkommen til at tjekke mine blogindlæg om mange af de mest populære køjer, herhjemme. Serien er indtil videre i 4 dele og du finder første del her: fimbuloutdoors.blogspot.com/2015/11/hngekjer-for-alle-pengene-den-store.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Eventyrinorden
Tid til at oprette siden: 0.093 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat      

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.