outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Outdoor forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Hvem er online

Vi har 273 gæster og 6 medlemmer online

Log på / af

Primus Express Stove Set

Mere
7 måneder 1 uge siden - 7 måneder 1 uge siden #25 af Fri, Luft og Liv
Fri, Luft og Liv svaret på emne: Primus Express Stove Set

thegeographer skrev: Nyt fra Primus
Nu har jeg endelig fået svar fra Primus. PrimeTech Pot 1 L er udgået og erstattes af 1.3 L. Den er mere end dobbelt så tung som 1 L så jeg forstår det ikke helt. Dog ser det vist ud til at der er to gryder i den nye, så man kan jo selvfølgelig vælge kun at tage den ene med - men hvorfor man så skal have to det forstår jeg ikke.

Er der nogen her der mon kan regne den nye 1,3 L ud?

Link til den nye pot:
www.primus.se/primetech-pot-set-1-3l

Du skal IKKE regne med at du bare kan tage den ene med, den er lavet til at man har begge med, jeg kan ikke lige huske hvad men der er en hage ved det. Find en anden løsning.
Det er tillige noget rod at pakke den sammen igen, svært at få låget til at sidde.
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden af Fri, Luft og Liv.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
7 måneder 1 uge siden #26 af Fri, Luft og Liv
Fri, Luft og Liv svaret på emne: Primus Express Stove Set
- og på Spider, Express og Power har du tillige et låg som tilsyneladende (har ikke set den IRL) er nemmere med fx store vanter på.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor Fjeld rabat
pro outdoor rabatkode og outdoor udstyr OutRoedovre stor friliv.dk rabat spejdergear banner
Vandregrej stor OutdoorProLogo tentsile  

Samarbejdspartnere

fjaellraeven udstyr Nordisk nalgene logo lille teva logo lille
Primus Yeti Tentipi Jetboil logo
ExpedAnnonce sea to summit logo lille AclimaAnnonce robens
immeln kanotcenter logo lille Odex summit to eat logo ab camping og outdoor udstr
STMNy The Good Karma GrowersCup logo  All Out

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 2002-2018 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.