outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

På vandreeventyr til Italien

• Svop74
  • Svop74's profilbillede Emne forfatter
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
3 år 1 måned siden #1 af Svop74
På vandreeventyr til Italien blev oprettet af Svop74

Vandreeventyr i den gode sags tjeneste

Hej Outsite, Det er nu 10 dage siden jeg startede vandreturen ”From Skagen to the toe of Italy and…..” og gennem de første 10 dage, har jeg allerede oplevet en hel del – både på den positive og negative side. Den første uge har budt på 5 vandredage, 2 hviledage og 176 tilbagelagte kilometer. Og jeg har lært rigtig meget på de 5 første vandredage.

ekstrem vandretur

Læs mere...
Følgende bruger(e) sagde tak: Georas

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

• MortenA
  • MortenA's profilbillede
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
3 år 1 måned siden #2 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne På vandreeventyr til Italien
Hej Jesper, har ikke fulgt "trofast" med i dine indlæg om forberedelser - men kan huske noget med en kærre istedet for rygsæk? Hvad fik dig til at skifte mening og tage begge dele med? Har du virkelig brug for så meget grej? Jeg håber at du får bugt med dine fodproblemer efterhånden og fortsat god tur.

• Svop74
  • Svop74's profilbillede Emne forfatter
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
3 år 1 måned siden #3 af Svop74
Besvaret af Svop74 på emne På vandreeventyr til Italien
Hej Morten,

En kærre er del næppe. Når du siger det, så tænker jeg starks på en gammeldags hestetrukket vogn. Så der må jeg skuffe dig ;)
Men jeg har købt en vogn, en baby-jogger hedder det vidst, hvor der er plads til to børn. Børnene er dog skiftet ud med bagage til turen, og vognen lettere modificeret, så den passer til mit behov.
Jeg har også "smidt" 6,5 kilo bagage af vognen, så den er lettere end ved starten. Bagage som jeg vil betegne som "godt at have med" men som bestemt kan undværes. Udover det har jeg fået nogle bedre rutiner, som man vel næppe kan forberede sig på. De må bare komme i løbet af turen.
Rygsækken er nu pakket så let, at den ikke indeholder mere end regn-overtræk til rygsækken og regntøj til mig selv. Skiftetøj (underbukser, t-shirt og strømper) samt det mad, jeg nu lige skal spise i løbet af dagen (dog ikke aftensmaden der ligger i vognen.

Foden har det fint nu, dog stadig en lille bitte smule øm, tak for at du spørger :) Jeg købte på anbefaling af min søster et par støttestrømper, som har hjulpet helt ufattelig godt. Takket være dem og lidt kortere dagsture (25-30 km) samt en del længere pauser, er den ved at være tilbage til normal status igen.

• Georas
  • Georas's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
3 år 1 måned siden #4 af Georas
Besvaret af Georas på emne På vandreeventyr til Italien
Hej Jesper
Det bliver rigtig spændende at følge din færd gennem Europa.
Held og lykke med det hele!

De bedste hilsner
Rasmus

• D31
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
3 år 1 måned siden #5 af D31
Besvaret af D31 på emne På vandreeventyr til Italien
Super spændende projekt - og rigtig meget held og lykke med det hele.
Ser frem imod at følge din tur ned igennem Europa.

Vh Nikolai

Tid til at oprette siden: 0.081 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat      

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.