outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Vandretur fra Viborg til Santiago de Compostella

• trold
  • Emne forfatter
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
4 år 3 måneder siden #1 af trold

Vandretur fra Viborg til Santiago de Compostella

I 2006 vandrede Outsites egen Steen Vedby Nielsen, bedre kendt som Trold, ad pilgrimsruten Caminoen fra domkirkebyen i Viborg til Santiago de Compostella. "Ekstrem vandretur" på 4000 km., eller godt 10 % rundt om jorden. Men hvad med den indre rejse og oplevelserne? Er det de 4000 km., Santiago de Compostella eller selve rejsen der er målet? Finder man mon sin indre Camino og bliver man klogere på sig selv? Læs her de rejsebreve som blev sendt hjem efterhånden som Steen vandrede igennem Europa mod sit mål i Spanien. 

Læs mere...

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

• Svop74
  • Svop74's profilbillede
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
4 år 2 måneder siden #2 af Svop74
Hej Steen,

Spændende at læse om din historie og grunden til at du valgte denne lange tur.
Jeg drømmer selv en dag om, at vandre Caminoen en dag, men først står der en anden tur på programmet.
Gennem det sidste 1 1/2 år har jeg planlagt min lange vandring fra Nordkapp til det sydlige Italien - nærmere betegnet den lille by Melito di Porto Salvo.
Jeg har snakket med mange mennesker omkring det psykiske aspekt om at gå så langt alene, hvordan man reagerer etc. Så at ha' læst din artikel, hjalp sammen med alle de andre gode råd jeg har fået, til at styrke min tro på, at gu fa'en kan jeg gennemføre min tur (8250km).
Mvh
Jesper Svop

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.094 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat      

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.