outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

• Ingen indlæg at vise.

Hvem er online

Vi har 276 gæster og 4 medlemmer online

Log på / af

Hjælp til eksamen

• Majasmed
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
5 måneder 19 timer siden #1 af Majasmed
Hjælp til eksamen blev oprettet af Majasmed
Kære alle på outsite,

I forbindelse med mit eksamensprojekt på Københavns Erhvervsakademi, har jeg brug for DIN hjælp til besvarelse af min spørgeskemaundersøgelse

Spørgeskemaet er tiltænkt dig, der har den mindste interesse for udendørslivets mange afskygninger (hiking, trailrunning, klatring, skisport ect.).

Jeg har fokus på virksomheden The North Face, og derfor vil varerne, som du skal forholde dig til, høre ind under deres produktkategori. Det vil sige varer til udendørslivet: sko, tøj, rygsække, soveposer, grej osv..

Tak for din tid!

Med venlig hilsen
Maja Smedegaard

Link: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewrzW3IboCTndY_BxlAvMfK_AnPDdD5CqXzS5-QACl5PXj_g/viewform

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.071 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk outdoor rodovre 283px friliv.dk rabat spejdergear banner
vandregrej dk tentsile    

Samarbejdspartnere

Fjällräven Nordisk nalgene logo lille teva logo lille
Primus Yeti Tentipi Jetboil logo
ExpedAnnonce sea to summit logo lille AclimaAnnonce robens
immeln kanotcenter logo lille odex summit to eat logo ab camping og outdoor udstr
STMNy The Good Karma GrowersCup logo  All Out

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2018 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.