outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

• Ingen indlæg at vise.

Coleman CV100 udgår hos T.Hansen.. måske...!

• SebastianAndersen
  • SebastianAndersen's profilbillede
  • Platin Eneboer
  • Platin Eneboer
Mere
6 år 10 måneder siden #13 af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Coleman CV100 udgår hos T.Hansen.. måske...!

Terje skrev:

SebastianAndersen skrev:

Terje skrev:
Passer lige ned i min 500 ml evernew, men Pinguin-titan-brænderen må så være for sig selv.

Ikke for at afspore tråden, men fungerer brænderen godt? Kiggede kort på den, men hvad er dine oplevelser med den? :)

Har ikke brugt den meget intensivt MEN fx. var den eneste varmekilde på Marlon og undertegnedes 10-dages fjeldtur til Sulitjelma i sommers.

Den virker fint, der er god støtte til gryder og meget kort afstand fra brænderhoved/dyser op til gryden, hvilket giver bedre brændstføkonomi. Brænderhovedet er bredt, så flammerne er stadig rimelig spredt.

Som alle gasbrændere jeg kender kan den simre også.

Jeg har ikke lavet finere fransk madlavning på den - endnu :silly: men vil måske forsøge med en soufflé og brombærtrifli engang i efterårsferien ;O)

Tak for svaret :)
Den lyder også god, så en beskrivelse af den inde på spejdergear. Og hvis den kan gå på en 10-dages fjeldtur, så må det være en af de gode.
Tænkte nemlig lidt på at få fingrene i den, da jeg gerne vil have mit køkken ned i vægt. Det er sjældent jeg får lavet fin mad i naturen, det plejer gerne at stå på en omgang frysetørret. Så den skal bare kunne koge en omgang vand.
Jeg takker i hvert fald ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• DonWest
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
6 år 10 måneder siden #14 af DonWest
Besvaret af DonWest på emne Coleman CV100 udgår hos T.Hansen.. måske...!
Lige for at komme tilbage til emnet :silly:
Var en tur forbi T. Hansen, i Helsingør. de havde 14, nu 12 dåser på lager !
Men måtte spørge efter dem, da de ikke stod på hylderne, men kun ude bag ved :angry:
Jeg fik at vide at de havde adgang til 1200 dåser via fjernlager !! Så der skulle være nok at få fingre i :P
Hilsen Jesper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.071 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.