outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Outdoor forum

• Ingen indlæg at vise.

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

• Ingen indlæg at vise.

Bemærkning

Forummet er i læs-kun modus

Evernew Titanium kop på Jetboil!?

• JK
  • Emne forfatter
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
7 år 4 måneder siden #1 af JK
Jeg har lige skrevet til Ultralightoutdoorgear og bedt dem om at undersøge om en Evernew Titanium kop passer i bunden af en Jetboil. I følge mål, så passer den lige netop, men virkeligheden er ofte noget andet - de har før været super hjælpsomme og givet svar på besværlige og detaljeret spørgsmål, så jeg håber de er til hjælps her også.

www.ultralightoutdoorgear.co.uk/sm_uploaded_files/product_images/2704.1.jpg

Men det kunne jo være, at der var nogle som har en anden idé. Mit problem er at jeg synes at koppen i Jetboilen er dårlig at drikke af, men jeg kan godt lide at have den på til beskyttelse for varmefordelingenslamellerne, det er bare ikke funktion nok for et stykke plast på 30-35g. Derfor håber jeg på, at jeg kan erstatte den med en titaniums kop.
Er der nogle gode idéer?

• NOB
  • NOB's profilbillede
  • Platin Eneboer
  • Platin Eneboer
Mere
7 år 4 måneder siden #2 af NOB
Besvaret af NOB på emne Evernew Titanium kop på Jetboil!?
Hvad er det for en Evernew kop? Jeg forhandler begge dele, og vil da gerne undersøge det for dig, jeg går udfra du vil have den inden i Jetboil "koppen". Oder was?

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv
  • JK
  • Emne forfatter
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
7 år 4 måneder siden - 7 år 4 måneder siden #3 af JK
Besvaret af JK på emne Evernew Titanium kop på Jetboil!?
@ Niels
Det er koppen på 9,4 cm x 5.8 cm til Evernew Ti Solo Pot sættet www.backpackinglight.dk/product_info.php?cPath=45_22&products_id=42 . Men da du ikke havde den på din alene - kun som sæt, så tænkte jeg at det ikke er noget du sælger... det er det måske?
Den skal erstatte koppen på Jetboilen. Altså sådan at Jetboilens bund passer ned i koppen... gør den det?

Begge dele kan jo ikke ha en diameter på 9,4 hvis den ene passer ned i den anden :blink:

Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved JK.
  • NOB
  • NOB's profilbillede
  • Platin Eneboer
  • Platin Eneboer
Mere
7 år 4 måneder siden #4 af NOB
Korrekt, jeg sælger dem kun som et solo sæt, men derfor kan jeg jo godt tjekke for dig :-)

Hvis jeg forstår dig korrekt, og det er jeg ikke sikker på jeg gør, men min jetboil sol ti kop passer ned i evernew koppen, den kan ikke nå bunden af evernew koppen, fordi jetboil koppen udvider sig der hvor varmeveksleren er sat på koppen. Den kan sagtens benyttes som beskyttelse af varmeveklseren.

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Følgende bruger(e) sagde tak: JK
  • JK
  • Emne forfatter
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
7 år 4 måneder siden #5 af JK
Besvaret af JK på emne Evernew Titanium kop på Jetboil!?
@ Niels
Mange tak - det var lige det jeg ville vide!!!

• NOB
  • NOB's profilbillede
  • Platin Eneboer
  • Platin Eneboer
Mere
7 år 4 måneder siden #6 af NOB
Det var så lidt

Hilsen
Niels

Tid til at oprette siden: 0.096 sekunder

Vinterkursus

hængekøjekursus

Vinterkursus

- Optimér dit grej til vinterbrug
- Hold varmen om natten
- Hold varmen om dagen
- Sikkerhed
- Overnatningsformer
- Optimering af sovegrej
- Start et bål om vinteren
- Vintervandring
- Vintercamp
- Vintergrej
- og meget mere...

Klik her og læs meget mere...

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bornholmtour logo friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.