outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

× Husk at slette dit indlæg når du har solgt dit grej. Indlæg slettes efter cirka to måneder, men hvis du ikke har fået det solgt, så opret gerne opslaget igen.

Tarptent Scarp 1

• MOB
  • Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
10 måneder 18 timer siden #1 af MOB
Tarptent Scarp 1 blev oprettet af MOB
Særdeles velholdt 4 sæsoners telt fra Scarptent. Teltet er lidt af et alt-muligt-telt, fordi det både fremstår robust i materialerne, samtidig med at det er let. Dertil kommer, at der er mange gode muligheder for at ventilere. afhængigt af vejrliget.

Jeg er selv en gut på 192 cm, og jeg har nydt godt af den generøse liggelængde. Den slår ganske vist "kun" ind på 218, men endevæggene er høge og vertikale, så jeg uden problemer har kunnet ligge med meget høje underlag uden at røre inderteltets dug.
Jeg har forsynet teltet med ekstra snører fra Hilleberg på siden. og der følger 8 pløkker fra MSR med.
Du har ikke adgang til dette forum!

Pris: 2300
Bilag:

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.108 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
vandregrej dk outdoor45 rabat    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.