outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Hvem er online

Vi har 398 gæster og 7 medlemmer online

Tilmeld nyhedsbrev

× Husk at slette dit indlæg når du har solgt dit grej. Indlæg slettes efter cirka to måneder, men hvis du ikke har fået det solgt, så opret gerne opslaget igen.

Old Town Kano.

• Hilde
  • Hilde's profilbillede Emne forfatter
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
2 uger 6 dage siden #1 af Hilde
Hilde Oprettet emne: Old Town Kano.
Velholdt kano, discovery 159, sælges med 2 padler og 2 børneredningsveste. Der er påsat knæpuder til både tandem og solo padling, samt skidplates til fospadling.
Old Town kanoen er det optimale valg for kano entusiasten, der ikke vil gå på kompromis med sejlegenskaber, styrke og vægt. Old Town er bygget i 3-lags Corelite Polyethylen med plast ræling og tværstivere i asketræ.
Corelite udmærker sig ved at være lettere end normal polyetylen og meget robust.

Længde 4,5 m. breddde 90 cm, vægt 35 kg, lasteevne ca. 400 kg, udstyret med 2 træ/flet sæder. Farve: Blå.
Har også en masse turgrej, som kan tilkøbes hvis interesse, Herunder 60 L. + 30 Ltønder, køkkenudstyr, våddragt, redningsvest m.m.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 uger 10 timer siden #2 af Tommy
Tommy svaret på emne: Old Town Kano.
Hej Hilde,

hvad skal du have for den ?

Mvh
Tommy

• Hilde
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
2 uger 6 timer siden #3 af Hilde
Hilde svaret på emne: Old Town Kano.
Hej Tommy.
Der står jo den fedeste kano, så tænkte 4000.- for kanoen + ??kr. hvis interesse i alt grej med tønder osv.....
Lad mig høre om interesse???

• Hilde
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
1 uge 2 dage siden #4 af Hilde
Hej Tommy.
Har gået og tænkt lidt over kano salget. Hvis du har interesse, så lad os finde en pris så vi alle er glade. Hvad ville du evt. give for den?? Jeg har jo også alt andet grej hvis du ville have dette med?? Lad mig lige høre, så vi kan finde ud af det - Tak.

Mere
1 uge 11 timer siden #5 af Tommy
Tommy svaret på emne: Old Town Kano.
Hej Hilde,

beklager radio stilheden :). (Er lidt presset med job og forstående konfirmation af knægten)
Jeg er bestemt interesseret, også i det tilhørende grej. Jeg er sikker på at vi kan finde en pris der passer os begge.
Hvor i landet bor du ?

• Hilde
  • Nyt medlem
  • Nyt medlem
Mere
1 uge 1 time siden #6 af Hilde
Jeg bor på Falster..... men vi må lige skrive sammen, når du får tid, så vi evt. kunne mødes. Du er jo naturligvis nødt til at komme forbi her og se på det hele. Jeg har vildt meget kanogrej og ville gerne sælge det hele.
Måske vi kunne ringe sammen, så du får lige mit mobil nr. 2813-9398

Tid til at oprette siden: 0.286 sekunder

Vi bruger cookies

Jeg forstår.

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 2002-2017 - Betingelser - Kontakt os  - Foreningen Outsite 

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Alle artikler, tests osv. er ikke økonomisk støttet men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.