outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

× Nye ideer til Outsite

Log ind - log ud

• LarsM
  • Emne forfatter
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
1 uge 7 timer siden #1 af LarsM
Log ind - log ud blev oprettet af LarsM
Tidligere har knappen til at logge ind været placeret i venstre side under linkene til de ti seneste indlæg. I lang tid har jeg ikke kunnet finde denne knap, men nu lykkedes det mig at logge ind ved at gå ind på nyeste artikel. Her var der i bunden en knap "log ind for at kommentere". Jeg havde ikke til hensigt at kommentere artiklen, men jeg kunne bruge knappen til at logge ind og derefter navigere rundt til det, jeg skulle. Var det ikke en ide at få "log ind"-knappen frem på forsiden et mere synligt sted, ligesom den har været før?

Og en ting, som potentielt kan være meget mere alvorligt: Den anden dag, da jeg ikke var logget ind, var der i venstre side under linkene til de ti seneste indlæg en "log ud"-knap, og lige ved denne knap stod der et navn på en anden bruger. Når man bare så det, lignede det, at systemet troede, at jeg var logget ind som denne bruger, og at jeg dermed havde adgang til at skrive indlæg i vedkommendes navn, redigere i vedkommendes profil o.s.v.. Jeg lavede ikke nogen test af, hvad jeg evt. kunne, så det kan godt være, det ikke er så farligt endda, men uanset skal det ikke se ud, som om man kan det.

Og en tredje ting: Lige nu, hvor jeg er logget ind, kan jeg ikke finde en "log ud"-knap. Bliver jeg automatisk logget ud, når jeg forlader siden? Det er måske bar mig, der er gammeldags, men jeg kan godt lide, at jeg selv trykker på en "log ud"-knap, inden jeg forlader siden, så jeg ved, at det er i orden.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

• Pole
  • Pole's profilbillede
  • Entusiast
  • Entusiast
Mere
6 dage 21 timer siden #2 af Pole
Besvaret af Pole på emne Log ind - log ud
Ja, lad os få "Log på" knappen tilbage til forsiden, som jo også er det mest logiske. Det er jo en ren gætteleg efterhånden, hvordan man skal logge på... Ikke særligt brugervenligt! ØV!

• LarsM
  • Emne forfatter
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
5 dage 21 timer siden #3 af LarsM
Besvaret af LarsM på emne Log ind - log ud
Nå, der er den jo. Det er da dejligt.

• Milho
  • Milho's profilbillede
  • Redaktør
  • Redaktør
  • Næste tur: Kort & Kompas
Mere
5 dage 2 timer siden #4 af Milho
Besvaret af Milho på emne Log ind - log ud
Vi har haft store problemer med login. Vi har arbejdet længe på at finde en løsning og ser nu endelig ud til at det virker som det skal. Beklager meget alt bøvlet :(

Vh Christian

Tid til at oprette siden: 0.071 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
vandregrej dk outdoor45 rabat    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.