outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Log på / af

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

× Nye ideer til Outsite

Hvor er Outsite på vej hen?

• Malte59
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #13 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Hej

Jeg har fulgt Outsite gennem lang tid på større eller mindre afstand. Ligesom på næsten ethvert andet forum - så defineres indholdet ikke af redaktionen men af brugerne.
Jeg kan sagtens huske dengang sitet var befolket af mere hardcore vandrere, bushcraft-folk og UL-tilhængere.
Personligt valgte jeg i en periode deltagelse på Outsite fra, fordi UL-nørderiet, efter min mening, tog overhånd. I mellemtiden er det så begynderne udi friluftsliv der for tiden har mest glæde af sitet. Det synes jeg er helt fint - men hvis nogen ønsker et andet indhold - så er man da selv den første til at indlede drejningen af sitet med oprettelse af tråde og deltagelse i samme!
Jeg har en bred tilgang til udeliv. Jeg underviser i naturnær færden ude - f.eks. primitiv overnatning, forskellige bålteknikker, knivbygning, primitivt værktøj (snor af fiber, bowdrills o.lign.), spiselig flora og fauna osv. Derudover cykler og vandrer jeg i DK og jeg tager årligt nord for polarcirklen på blandede fiske- og vandreture.
Jeg har derfor ikke et ønske om, at Outsite skal udvikle sig i en bestemt retning - men jeg ser gerne, at Outsite bliver et site, der omhandler udeliv i bredest mulig forstand - og at det ikke bliver "overtaget" af hardcore bushcraftere, UL-nørder eller andre segmenterede grupper.
Jeg har stor respekt for redaktionens håndtering af forum - ingen utidig indblanding i trådene og ikke noget forum-politi med administrator kasketter på.
Jeg ser det som en fordel, at sitet financieres af sponsorer - og jeg oplever ikke, at det har nogen uheldig indvirkning f.eks. på trådenes indhold. Jeg ser heller ikke noget problem i, at Outsite arrangerer bruger-financierede guidede ture .. det er jo ret åbenlyst, hvad man betaler for - og det kan måske medvirke til, at flere nye brugere kommer igang med det liv i naturen, som vi alle herinde er fælles om.
Så det er mit håb, at Outsite bliver på den vej det allerede er - men at så mange brugere som muligt vil medvirke til at gøre stedet så alsidigt som overhovedet muligt! :)

venligst
Martin

Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Malte59.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, DKW

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #14 af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Når jeg viser til "gamle dage" var det egentlig og så tiden før UL/Bushcraft perioden - UL'erne slo også mig ud :P . Outsite var en gang et mylder af aktive friluftsfolk fra alle grene af friluftslivet på alle mulige niveauer. Det savner jeg i dag.

Jeg er helt klar over at et forum i stor grad styres af brugerne, og det har jeg stor respekt for. Men Outsite har jo udviklet sig til meget mere end et forum, og er jo en flot, og helt sikker arbejdskrævende proces, sitet har været og er inde i.
Jer som driver sitet, hvad enten I er bevidst om det eller ikke, så har I jo en styrende effekt på sitet, gennem de valg som tages i redaktionen og evt. udmøntes på sitet.
Da man besluttede at åbne for reklamer om kommercielle samarbejdspartnere, må redaktionen da ha tænk nogle tanker om hvad effekt det kunne ha på sitet, i hvilke retninger det kunne flytte sitet og om det var ønskelig?
Det samme da man besluttede at strukturerer sitet for enklere at arrangerer fællesturer, og da særlig da man besluttede at oprette et turlederkorps og indførte brugerbetalte kurser, og ture?

For at citere NOB i det første indlæg: "Jeg spørger bare hvad er visionen og missionen med det I gør og ønsker for Outsite? Jeg kan som gammel bruger ikke rigtig gennemskue det."
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Fjeldabe.

• Kenn
  • Kenn's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mere
5 år 3 måneder siden #15 af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Jeg er egentlig også langt gladere for Outsite nu end mellemperioden end for et par år siden...der er flere ture og trådene er mere nede på jorden og praktiske. Det er ligesom at det nu er fokus på de ture vi alle kan komme på hele tiden, istedet for drømme om langt væk ture eller gram nørderi :)

Praktik er vigtigere end teori. Jeg synes egentlig ikke at turene hverken er dyre eller noget der overtager sitet. Der er også plads til en turleder som jeg, der ikke har tid til mange små ture, nå nu jeg er enefar for et par hjemmeboende teenagere og stadig skal tænke at jeg har en 14 årig datter, som ikke kan være alene hjemme og hvor weekend situationen med moderen, er at planer skal ændres lidt for ofte. Hvis det var kommercielt, var der ikke plads til sådan en turleder som jeg :)

Jeg synes den nuværende redaktion manøvrerer godt og er gode mennesker, Outsite er ikke perfekt og det er det er redaktørerne heller ikke...men jeg synes de gør det så godt, at jeg trives godt i Outsite, som det er nu...og er egentlig glad for at det hele ikke er perfekt, men til gengæld ret åbent og nede på jorden :)

/Kenn

/Kenn

Det er bedre at gøre det mulige, end at drømme om det man aldrig gør :)

• CStuwitz
  • CStuwitz's profilbillede
  • Outsite turleder / instruktør
Mere
5 år 3 måneder siden #16 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Jeg er en grønskolling her, men er egentlig en gammel ørn på debatten på det der internet der.

Jeg tænker at det der gives udtryk for er en del af en process, som jeg i meget høj grad genkender fra andre foraer (som dog omhandler andre ting), og at den er en del af en udvikling der løbende finder sted, efterhånden som vi lærer at manøvrere dels på nettet, og dels på et fagspecifikt fora som dette.

Sådan et site her består som regel af en gruppe mennesker som lidt groft kan opdeles i:
-gæster som kigger forbi synes det er interessant og læser lidt med, men ellers ikke foretager sig yderligere
-passive medlemmer, som har en profil, læser lidt med, bruger tilbuddene på siden og en sjælden gang imellem sparker til debatten
-aktive gamle brugere, der har været her i årevis, kommer med gode indspark, men som også er lidt mættet på nogle emner. Der er jo trods alt grænser for hvor mange gange man gider svare på de samme spørgsmål fra nye (som mig). Men som bidrager med guld til et site som dette. Disse brugere oplever forandringerne og ser dynamikken ændrer sig, nogle er positivt stemt, andre oplever at der mistes noget, i forandringerne
-nye aktive brugere, som jo ikke har set forandringerne endnu, og derfor ikke har så stor fornemmelse for hvilken dynamik stedet har, og hvad der refereres til, når man snakker om "gamle dage".

Alt dette er som sagt, imo helt normalt for et site som udvikler sig med den tid den er i. Vi er i en tid, hvor vi nok er nødt til at mærke efter hvad vi vil og kan gøre for at bidrage til et sted, for optimere noget så dynamisk som dette sted er en meget stor udfordring. Det kræver nok en del mere end frivilligt arbejde.

Men hvis stedet kan det som man som bruger efterspørger, så skal folk nok blive hængende.

For mit vedkommende er det pt:

-turfæller
-naturkendskab/kundskab
-know how (omkring grej og ture)
-nogle at være i et fælleskab med

Jeg nyder både de gode råd omkring generelle forespørgsler, hvor der både kommer råd om fx soveposer generelt, men hvor man også kan få anbefalet et enkelt brand, og jeg kan sagtens rumme at rådet kommer fra en der har en interesse i at sælge mig en specifik ting fra egen butik. Det er jo også bare i tidsånden at butikkerne kommer til os i stedet for at vi kommer til dem. Det sker over alt. Så længe jeg ikke oplever det som aggressiv markedsføring, så synes jeg det er fint.

Jeg synes der er lidt stivheder i foraets opsætning, uden at jeg med et fingerpeg kan sige hvor, men synes at formen på foraet er helt fin. Indholdet fungerer altså.

Jeg har da også, som tingene ser ud nu, tænkt mig at bidrage med alle de fire ting jeg nævnte ovenover, fordi jeg synes at der er en god dynamik imellem brugerne på stedet. Den giver mig lyst til at blive hængende.

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, JensB, DKW, Malte59

• Malte59
  • Guld medlem
  • Guld medlem
Mere
5 år 3 måneder siden #17 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Hvor er Outsite på vej hen?

CStuwitz skrev: Jeg nyder både de gode råd omkring generelle forespørgsler, hvor der både kommer råd om fx soveposer generelt, men hvor man også kan få anbefalet et enkelt brand, og jeg kan sagtens rumme at rådet kommer fra en der har en interesse i at sælge mig en specifik ting fra egen butik. Det er jo også bare i tidsånden at butikkerne kommer til os i stedet for at vi kommer til dem. Det sker over alt. Så længe jeg ikke oplever det som aggressiv markedsføring, så synes jeg det er fint.

Hej
Tak for dit fine indlæg :cheer:
I forbindelse med problematikken omkring råd fra sælgere af grej - så vil jeg gerne lige præcisere, at jeg finder deres indlæg både kvalificerede og yderst velkomne. Jeg synes bare, at det er fair, at man gør opmærksom på, at man sælger det pågældende produkt. Blot så nye brugere er klar over, at den der giver rådet har en interesse i produktet.
Jeg er administrator på et lystfisker-forum. Der har vi i hvert fald to professionelle brugere. Den ene lader konsekvent være med at kommentere på sine egne produkter - med mindre man spørger ham direkte. I så fald svarer han meget faktuelt .. og han sammenligner aldrig sine produkter med andres. Den anden indleder indlæg med at skrive "du skal vide, at grejet forhandles i min kones internetbutik" .. de få gange, hvor der kan være en interessekonflikt.
Jeg kan ikke forstå, at det kan være et problem at gøre det samme her?

venligst
Martin

Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz

• CStuwitz
  • CStuwitz's profilbillede
Mere
5 år 3 måneder siden #18 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Hvor er Outsite på vej hen?

Malte59 skrev:

CStuwitz skrev: Jeg nyder både de gode råd omkring generelle forespørgsler, hvor der både kommer råd om fx soveposer generelt, men hvor man også kan få anbefalet et enkelt brand, og jeg kan sagtens rumme at rådet kommer fra en der har en interesse i at sælge mig en specifik ting fra egen butik. Det er jo også bare i tidsånden at butikkerne kommer til os i stedet for at vi kommer til dem. Det sker over alt. Så længe jeg ikke oplever det som aggressiv markedsføring, så synes jeg det er fint.

Hej
Tak for dit fine indlæg :cheer:
I forbindelse med problematikken omkring råd fra sælgere af grej - så vil jeg gerne lige præcisere, at jeg finder deres indlæg både kvalificerede og yderst velkomne. Jeg synes bare, at det er fair, at man gør opmærksom på, at man sælger det pågældende produkt. Blot så nye brugere er klar over, at den der giver rådet har en interesse i produktet.
Jeg er administrator på et lystfisker-forum. Der har vi i hvert fald to professionelle brugere. Den ene lader konsekvent være med at kommentere på sine egne produkter - med mindre man spørger ham direkte. I så fald svarer han meget faktuelt .. og han sammenligner aldrig sine produkter med andres. Den anden indleder indlæg med at skrive "du skal vide, at grejet forhandles i min kones internetbutik" .. de få gange, hvor der kan være en interessekonflikt.
Jeg kan ikke forstå, at det kan være et problem at gøre det samme her?

venligst
Martin

Men min begrænsede viden om stedets finesser og historik, så synes jeg bestemt også at have oplevet at dem der forhandler herinde, som fx NOB, netop gør dette. Om det skal være smuttet en enkelt gang, skal jeg ikke kunne skrive under på, men jeg føler endnu ikke jeg har været i tvivl.

En måde at løse dette på, og som jeg ser benyttet herinde, er at folk linker til deres butik i deres avatartekst i bunden. Dette virker fint for mig.

Jeg ville også være meget ked af at alle dem der har små butikker eller store ikke føler de kan bidrage til debatten, fordi de måske personligt sætter noget ind på det. Ofte er deres butikker drevet fordi de netop har vildt meget viden om hvad der rør sig, eller for at medfinanciere deres outdoormisbrug. Begge dele virker fint for mig. Deres indput er velkomne, kærkomne og ofte med en teknisk forklaring som jeg godt kan lide. :nørd:

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: NOB, DKW, Gronlund

• Gronlund
  • Gronlund's profilbillede
  • Guld medlem
  • Guld medlem
  • Historiske vandreture og vandreture med fokus på naturen
Mere
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #19 af Gronlund
Besvaret af Gronlund på emne Hvor er Outsite på vej hen?
De foregående indlæg handler om, om OutSite er brugbart i fremtiden, skal der være annoncer, sponsorer, er det kun for nybegyndere, må der være specielle interesser UL er nævnt, gør de frivillige redaktører m.m. nok for at gøre OutSite interessant, er de 5 aktuelle tråde nok... Dertil vil jeg som ny på OutSite blot nævne, at OutSite er et rigtigt godt samlingssted for os med lidt vildmarks baciller i blodet.

Jeg kan forstå at der er kommet flere brugere i den sidste tid, gu' ved hvordan de fandt OutSite, for "markedsføring" er ikke der jeg oplever at OutSite er fremme i skoen. Måske var det en ide hvis annoncørerne/sponsorerne havde et link på deres hjemmeside der pegede til OutSite. Det vil efter min bedste overbevisning medføre to ting. For det første vil Annoncørerne/sponsorerne overfor deres kunder kunne henvise til et sted hvor de kunne komme i gang med at dyrke deres pasion for friluftsliv sammen med ligesindede. For det andet ville OutSite blive mere kendt og måske medvirke til at flere kommer i gang med at opleve det pragtfulde ved de mange facetter af friluftslivet, og så kommer de til at efterspørge flere produkter :) .

Jeg fandt kun OutSite fordi, en jeg er i klub (Natur&Fjeld) med en der har en hjemmeside med linket til OutSite, ellers havde jeg aldrig fundet frem til dette forum. En anden klub (Dansk Fjeldvandrerklub) hvor jeg har været medlem i et par år, har aldrig promoveret OutSite, selv om enkelte medlem af klubben er på OutSite. Måske kan det skyldes at de ikke vil miste medlemmer, hvis OutSite bliver "for" kendt, i de kredse. Det mener jeg er forkert, for her i forumet er der bedre muligheder for at hægte sig på en tur, hvis der i de to andre steder jeg nævnte, ikke arrangeres ture i det område eller det tidsrum der passer mig bedst, - de taber intet ved at fortie OutSite men "risikere" at få flere medlemmer.

Jeg syntes OutSite er et super godt sted, med en masse positive brugere, der er villige til at svare på spørgsmål, eller direkte kommer med gode råd, som gladelig øser ud af deres erfaringer, - og tak for det..!!

Det kan godt være, at der er områder som kunne forbedres, tråde der er for gamle, menuer der burde udvides, oversigter der skulle være bedre osv. men...men det er gratis fordi der endnu er en masse der brænder for at OutSite er muligt, - stor TAK til dem der gider.

Hilsen............Jens

PS...............Smag og behag er som bekendt forskellige, enten kan jeg ikke umiddelbart finde hoved og hale i sitet, eller også er OutSite bare betydelig bedre, mere overskueligt og "pænere" end dette: www.fjellforum.no/

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om Norge: www.fjellforum.no/
Hilsen......Jens
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Gronlund.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren

• Søgaard
  • Søgaard's profilbillede
  • Redaktør
  • Redaktør
Mere
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #20 af Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Mange tak Gronlund for dit indlæg. Du har ret i, at vi endnu ikke har mange banner-bytninger med vores sponsorer. Det er en god idé, som vi vil tage med os i det videre arbejde.

Det er klart, at Outsite i kraft af sin tilstedeværelse på nettet ikke i dag har fysisk materiale, som vores sponsorer kan udlevere til deres kunder. På Outsites træf ´14 præsenterede vi imidlertid en lille folder med uddrag af de guidede ture. Den blev modtaget godt, og vi vil arbejde videre med den slags.

Jeg skal sige, at vi er rigtigt glade for, at vores sponsorer fra tid til anden i f.eks. deres nyhedsbreve henviser til Outsite og til de videoer, vi lægger ud i Outsites kanal på Youtube .

Hvis du søger i Google, vil du ofte finde højtplacerede links til Outsite. Det har vi i kraft af bl.a. det livlige forum,

Har du i øvrigt gode ideer til, hvordan vi kan "markedsføre" Outsite, er du - og andre selvfølgelig - mere end velkommen til at komme med dem. Send gerne dine ideer i vores kontaktformular . For forhånd tak.

Vh Thomas Vaaben Søgaard, redaktør
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Søgaard.

• MortenA
  • MortenA's profilbillede
  • Ildsjæl
  • Ildsjæl
Mere
5 år 3 måneder siden #21 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Hvor er Outsite på vej hen?

Fjeldabe skrev:
Når jeg ser i gennem debatten i dag, handler det om begynder rådgivning og udstyr. Det er bare ikke super interessant for en 35årig som har planlagt sine egne fjellturer i 20år, har et relativt godt overblik over udstyrsverdenen og ved hvilket type udstyr han har brug for de fleste gange.

Hvorfor er der ikke flere "erfarne eventyrer" som træder frem i debatten i dag? Det kan jeg ikke svare på, og det kan være tilfældigt. Men jeg ved det ikke er fordi "alle de gamle" ikke er aktive på forum/debatter, for jeg "møder" flere gamle Outsite folk på andre fora og debat sider.
Udefra, fra mit perspektiv, virker det som om sitet stille og rolig har valgt(?) en profil som hovedsageligt henvender sig til nybegyndere, og så er der en "fast" folk af rutinerte fjeldgeder, som giver gode svar - og anbefaler en fællestur...

Jeg kan ikke lade være med at nævne www.fjellforum.no - tjek det - lysår fra sitet her har ikke endret sig noget af betydning siden det startede, men der er bare utrolig meget mere interessant i dabatten... og det er det som betyder noget for mig...

Tror der er rigtig mange der er glade for at du er på dette site - nogen gange må man se sig selv som "top dog" andre gange den der får de gode råd. Så er det vel lidt et spørgsmål om hvor meget "elite sportsmand" og hvor meget "spejder" du er? På den måde at forstå at elitesportsfolk nok ikke deler så meget ud - det er der ikke overskud til og de andre skulle jo ikke så gerne lære dine fif...

SH Morten :cheer:

Følgende bruger(e) sagde tak: Fjeldabe, CStuwitz

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #22 af Fjeldabe

Ljunggren skrev: ... vi føler faktisk ikke, at vi skal stå hverken til regnskab eller på anden måde skoleret for det gratis arbejde vi udfører for at give alle jer brugere et gratis forum I selv kan udvikle med jeres spørgsmål, svar, debatter og artikler, film og andet I gratis har mulighed for at udfolde jer med på Outsite!

Rene/redaktion jeg stiller bare et spørgsmål om visionen for det I gør, fordi jeg er nysgerrig. Hvis du/I oplever det som om I skal stå skoleret, så beklager jeg, det var ikke min hensigt. Jeg spørger fordi jeg i bund og grund ikke helt kan finde min plads på Outsite pr. i dag, fordi jeg ikke helt kan gennemskue sitet. Når jeg spørger, er jeg selvfølgelig også 100% indforstået med at svaret kan være - det rager ikke dig, og det respektere jeg selvfølgelig.

Det er jo ganske enkelt - hvis man ikke kan lide lugten, så...
Men når jeg spørger, er det fordi jeg egentlig ikke har lyst til at finde en anden bager. Jeg har brugt Outsite de sidste 10 år (+/-.). Det er, og har været, en af mine "navlestrenge" til landsmænd med friluftsinteresser, det er bla. her jeg følger lidt med i hvad som sker hjemme i Danmark. Jeg har fundet turvenner, og jeg har fået inspiration og vejledning. Du kan sige jeg har fået et personligt forhold til Outsite, så jeg kan ikke bare slette profilen og fokusere på de andre fora jeg bruger. Det er jo egentligt et STORT skulderklap til de sidste 10 års forskellige redaktioner, at I har klaret det!

Så når jeg spørger, er det af ren interesse, for at forstå hvad ejerne vil - hvorfor ting er blevet som de er. For at finde ud af om der er en plads til mig på Outsite nu og i fremtiden. Måske kan jeg bidrage med mere, måske har jeg intet at bidrage med - men p.t. ved jeg ikke hvad det er jeg evt. bidrager til.
Jeg spørger bare, jeg kræver intet - og acceptere at der kan være forretningsideer som ikke skal deles, eller at redaktionen bare ikke har energi til at svare. Det er helt OK - og tak for 10år med Outsite!
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Fjeldabe.

• Fjeldabe
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #23 af Fjeldabe
@Morten Jeg har ikke været elitesportsmand siden jeg stoppede håndboldkarrieren i started af 00'erne. Jeg har ingen fif eller viden jeg ikke under andre. Jeg vil gerne ha så mange ud i naturen som mulig, jeg tror det er sundt, og jeg tror jo flere som bruger naturen, jo flere vil også passe bedre på den.

• Milho
  • Milho's profilbillede
  • Redaktør
  • Redaktør
  • Næste tur: Island
Mere
5 år 3 måneder siden #24 af Milho
Besvaret af Milho på emne Hvor er Outsite på vej hen?

Fjeldabe skrev: Jeg spørger fordi jeg i bund og grund ikke helt kan finde min plads på Outsite pr. i dag, fordi jeg ikke helt kan gennemskue sitet.

Ahh så det du spørger om er om vi f.eks har tænkt os at indføre brugerbetaling eller kunne finde på at tage betaling for f.eks forummet?
Til det kan svares et stort og rungende NEJ!
Da du ikke var på Outsite træffet, kan det jo afsløres at der er et magasin på vej, der skal hjælpe med at holde Outsite gratis og forhåbentlig inspirere endnu mere til at komme ud i naturen, op at besøge dit Norge/univers, ud i en kano osv.
Det er selvfølgelig et tilbud man kan tage imod, eller lade ligge. Det skal nævnes at der kommer reklame fra Outsites sponsore i, men det vil f.eks være specifikke tilbud til Outsites brugere.
Til magasinet høre en hel ny menu, der skal supplere magasinet (mere kan ikke afsløres endnu).
Har vi andre kommercielle planer?
Vi savner rigtig meget test af produkter og vi er igang med en masse videoer. Der vil dog både være tests og f.eks præsentationer af nyheder. Dette vil selvfølgelig både være gratis for brugerne og Outsites sponsore, da vi håber at begge vil opleve det som inspiration. Desuden har vi den store fordel at vi ikke er bundet af aftaler om at skulle rose produkter. Vi håber derfor at de opleves ærlige.

Igen er disse tiltag, fordi vi ikke gider brugerbetalingen, men at vi så skal finde penge til sitet andetsteds.

De guidede ture samt økonomisk støtte fra brugerne, har allerede båret frugt i at med at vi kan forbedre login, så den husker os hver gang vi kommer forbi, så man ikke skal logge ind hver gang. Vi har også mulighed for at opgradere vores virus/firewall/scanner til der er så sikker at det nok ikke kan blive meget bedre. Dette er dog også møg dyrt, men det hele værd for brugerne. Der er også andre ting på tegnebrættet der er foreslået af brugerne. Bl.a mere overskuelig forside.

Fjeldabe skrev: Det er jo ganske enkelt - hvis man ikke kan lide lugten, så...
Men når jeg spørger, er det fordi jeg egentlig ikke har lyst til at finde en anden bager. Jeg har brugt Outsite de sidste 10 år (+/-.). Det er, og har været, en af mine "navlestrenge" til landsmænd med friluftsinteresser, det er bla. her jeg følger lidt med i hvad som sker hjemme i Danmark. Jeg har fundet turvenner, og jeg har fået inspiration og vejledning. Du kan sige jeg har fået en personligt forhold til Outsite, så jeg kan ikke bare slette profilen og fokusere på de andre fora jeg bruger.

Godt skrevet. Det er en god reminder til os om at det er et "forhold" for mange, der er "skrøbeligt". Vi kan finde ud af om vi på en eller anden måde kan opdatere bedre på det vi roder med inde bagi.

Jeg håber jeg svare på det rigtige Rune?

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Fjeldabe

Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk bjergkaeden rabat friliv.dk rabat spejdergear banner
outdoor45 rabat  slagelse camping og outdoorcenter    

Samarbejdspartnere

msr logo teva logo lille Jetboil logo sea to summit logo lille
montane logo Tentipi ExpedAnnonce AclimaAnnonce
Yeti Nordisk fjallraven logo 283px Primus
Hilleberg the tent maker osprey rygsaek Trangia mountain equiptment
summit to eat logo ab camping og outdoor udstr STMNy odex
immeln kanotcenter logo lille robens GrowersCup logo waternlife logo

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2019 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.