outsite vandre og friluftsliv                                                               Paa tur med outsiteOutsite frisk luft paa nettetOm Outsite frisk luft paa nettetoutsite tv outdoor youtube kanal

Nyhedsbrev

Outdoor forum

Flere emner »

Sponsorernes forum

Flere emner »

Indlæg uden svar

Flere emner »

Hvem er online

Vi har 169 gæster og 5 medlemmer online

Log på / af

Fejl

There was a problem loading image Kalix-138.jpg

grej til 5 årig

• Benras82
  • Emne forfatter
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mere
2 måneder 3 uger siden #1 af Benras82
grej til 5 årig was created by Benras82
SÅ gik den ikke længere..
Her i det dejlige pinsevejr var fruen bortrejst så min datter på 5 år og jeg slog det gamle harald nyborg 4 pers telt op i haven til en overnatning og hun elskede det :P
Så vi er simpelthen blevet enige om at vi skal på telttur igen men så skal hun jo have sig en rygsæk;)
MEN hvilken rygsæk vil i anbefale?
Tænker at det eneste hun skal bære er en sovepose og hendes uundværlige bamse, resten må farmand jo slæbe :P

Håber i kan hjælpe :)

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
2 måneder 3 uger siden #2 af LarsM
Replied by LarsM on topic grej til 5 årig
For ret præcist et år siden, da min lillesøsters ældste barnebarn fyldte 3 år, gav jeg hende en Bergans Nordkapp 12 liter, og efter hvad jeg har hørt, er hun rigtigt glad for den. Hvis man gerne vil have en lidt større til et lidt større barn, findes der også en 18-liters udgave.

Mere
2 måneder 3 uger siden #3 af thojen
Replied by thojen on topic grej til 5 årig
Min søn fik en Asivik junior rygsæk, som er beregnet til børn, da han var 6 og skulle gå Kungsleden fra Abisko til Kebnekaise. Den var rigelig stor men kunne spændes ind med kompressionsremme i siderne og fungerede derfor rigtig fint. Det havde den fordel at han i starten af turen kunne hjælpe med at bære noget knækbrød, som jo fylder mere end det vejer (det kneb lidt med pladsen i farmands rygsæk).Rigelig plads betød samtidig at han selv kunne pakke den.
God tur.
Thomas

Tid til at oprette siden: 0.092 sekunder

Hovedsponsorer

Friluftsland b wild EventyrsportStor fjeld & fritid
pro-outdoor holbæk outdoor rodovre 283px friliv.dk rabat spejdergear banner
vandregrej dk OutdoorProLogo tentsile  

Samarbejdspartnere

Fjällräven Nordisk nalgene logo lille teva logo lille
Primus Yeti Tentipi Jetboil logo
ExpedAnnonce sea to summit logo lille AclimaAnnonce robens
immeln kanotcenter logo lille odex summit to eat logo ab camping og outdoor udstr
STMNy The Good Karma GrowersCup logo  All Out

Outsite.org - Frisk luft på nettet - © 1995-2018 - Betingelser - Kontakt os - Foreningen Outsite - Medie info

Outsite er drevet af frivillige og du kan støtte vores arbejde her... - Ingen tests, anmeldelser o.l. er økonomisk støttet, men baseret på godt samarbejde med producenter, importører og butikker.